Reisadvies

Laatste update: 23 maart 2020
De laatste paar weken heeft het coronavirus voor veel onzekerheid gezorgd. De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers heeft de hoogste prioriteit. Wij volgen de actuele ontwikkelingen op de voet en informeren je hier over onze maatregelen.

Vanaf 17 maart geldt een algemeen negatief advies voor alle niet-noodzakelijke reizen naar het buitenland. Dit advies is uitgeroepen door het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Om die reden blijven al onze bases tot minimaal 4 mei 2020 gesloten.

 

Omboeken bij Sunsail

Per direct zijn zeilvakanties tot en met 4 mei 2020 afgelast. Klanten die in deze periode een (volledig betaalde) zeilvakantie gepland hebben staan, ontvangen binnen 10 dagen een tegoedbon. Indien je zeilvakantie na de komende 6 weken gepland staat, gelden onze algemene voorwaarden. Houd er rekening mee dat bovenstaande regeling op elk moment kan veranderen.

Dat betekent: indien je bij ons een zeilvakantie hebt geboekt die binnen nu en 6 weken plaatsvindt, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Indien je zeilvakantie na de komende 6 weken gepland staat, willen we je vriendelijk verzoeken nu nog even geduld te hebben, zodat we die klanten die nu acute ondersteuning nodig hebben zo goed mogelijk kunnen helpen.



Veelgestelde vragen over Sunsail en het coronavirus

Wat doet Sunsail om de verspreiding van het coronavirus te vertragen?
Alle zeilvakanties binnen nu en 6 weken worden afgelast. Dit doen we om de veiligheid van onze klanten en ons personeel na te streven.


Is het mogelijk dat dit beleid op korte termijn verandert?
We volgen de actuele ontwikkelingen op de voet en besluiten per week of de coulanceperiode verlengd dient te worden.


Wordt mijn zeilvakantie afgelast?
We volgen nauwgezet de updates en adviezen van de WHO, de regeringen van onze bestemmingen en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Het reislandschap verandert zich in razend tempo, en we begrijpen dat je je zorgen maakt. We werken hard om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen. Indien je zeilvakantie binnen nu en de komende 6 weken plaatsvindt, ontvang je van ons bericht. Staat je zeilvakantie gepland buiten deze 6 weken, dan willen we je vriendelijk verzoeken op dit moment nog geen contact met ons op te nemen. Zodra jouw zeilvakantie binnen nu en 6 weken plaatsvindt, nemen we ook met jou contact op.


Wordt het betaalde bedrag voor mijn zeilvakantie gestorneerd?
Klanten die hun zeilvakantie volledig hebben betaald, ontvangen een tegoedbon, waarmee op een later moment opnieuw een zeilvakantie kan worden geboekt. Binnen de komende 6 weken tot je vertrekdatum bespreken we samen met jou de flexibele reisopties.


Ik heb binnen de komende 6 weken een zeilvakantie gepland staan? Wat gaat er gebeuren?
Indien je zeilvakantie binnen nu en de komende 6 weken plaatsvindt, ontvang je van ons bericht. Heb je onverhoopt toch niets van ons gehoord? Neem dan gerust zelf even contact met ons op.


Kan ik jullie bellen om mijn vakantie te wijzigen?
Wij nemen contact op met die klanten die binnen nu en de komende 6 weken een zeilvakantie gepland hebben staan, op chronologische volgorde. Dit proces loopt reeds op volle toeren, dus wees gerust dat je over niet al te lange tijd bericht van ons ontvangt. Omdat we op dit moment veel telefoontjes ontvangen, willen we vriendelijk vragen nog even geduld te hebben wanneer je zeilvakantie later dan 6 weken gepland staat.


Mijn zeilvakantie staat gepland over 6 weken of langer. Wat nu?
Indien je zeilvakantie buiten de komende 6 weken plaatsvindt, dan gelden onze algemene voorwaarden. Indien deze regeling wijzigt, krijg je hiervan bericht.


Kan ik een nieuwe zeilvakantie boeken voor een datum in de toekomst?
Heel graag! Indien je een nieuwe zeilvakantie wilt boeken voor verderop in 2020 of in 2021, dan helpen wij je graag. Bij Sunsail boek je met vertrouwen. Wat de toekomst ook brengt, wij staan je met raad en daad terzijde.

Kies Sunsail

20+
Prachtige bestemmingen
14
Flottielje-
routes
48
Jacht-
modellen
44
Jaar ervaring
4-
Uursgarantie