Privacybeleid

Onze inzet voor gegevensbescherming

Mariner International Travel (UK) Limited, handelend onder de naam Sunsail, maakt deel uit van de Travelopia groep van bedrijven (https://www.travelopia.com). Bij Sunsail begrijpen we de zorgen over hoe gegevens bewaard, verzonden en gebruikt kunnen worden door bedrijven. Wij doen er alles aan om ons aan alle wet- en regelgeving te houden inzake gegevensbescherming en we willen dat je vertrouwen hebt in de maatregelen die we nemen om jouw rechten op gegevensbescherming te handhaven.

Dit Privacybeleid legt uit hoe wij, Sunsail, jouw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken. Hierin leggen we uit wat voor soorten informatie we verzamelen, hoe we het verzamelen, waar we het voor gebruiken en met wie we jouw persoonlijke informatie mogen delen. We laten je ook weten welke rechten je hebt ten opzichte van je informatie.

De weg vinden in dit document

Een privacybeleid hoeft niet verwarrend te zijn en we vinden ook dat je niet door veel ingewikkelde alinea’s heen zou moeten hoeven te lezen om te kunnen begrijpen hoe we met je gegevens omgaan. Daarom hebben we ons Privacybeleid: beknopte gids geschreven.

We denken dat dit document de belangrijkste punten benadrukt waar je je bewust van moet zijn. Wanneer je echter meer informatie over een specifiek onderwerp wilt, kun je op de onderstaande links klikken om naar het relevante gedeelte te gaan.

Links naar specifieke onderwerpen

Welke informatie zouden we over jou verzamelen?

We doen ons best om de informatie die we over je verzamelen tot een minimum te beperken.

De informatie dat we verzamelen is afhankelijk van je transactie met Sunsail. Als je bijvoorbeeld een vakantie of een excursie met ons boekt dan zullen we meer informatie van je vragen dan als je slechts een brochure aanvraagt of op onze website aan het browsen bent. De verschillende soorten persoonsgegevens die we kunnen verzamelen, gebruiken, bewaren en verzenden zijn als volgt samengevat.

Gegevens over jou:

  • Voor- en achternaam
  • Burgerlijke staat
  • Titel
  • Geslacht
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Geboortedatum
  • Gegevens over het loyaliteitslidmaatschap
  • Je redenen om te reizen
  • Maaltijd en andere reisvoorkeuren of dieetvereisten

Betalingsgegevens: Je bank en betaalkaart gegevens wanneer je met ons een boeking maakt. Gegevens over betalingen aan en van jou en andere gegevens van producten en diensten die je van ons hebt gekocht.

Identiteitsdocumenten: Dit is van toepassing als je op een route reist waar passagiersinformatie voorafgaande wordt vereist, bijvoorbeeld: je paspoort- of ID-kaartgegevens, inclusief je paspoortnummer, het land waar je paspoort werd afgegeven en tot wanneer je paspoort geldig is. 

Gegevens over je boeking met ons: Gegevens zoals de luchthaven van vertrek en de luchthaven van bestemming, je boekingsgegevens (inclusief voor medepassagiers op de boeking), doorreisgegevens indien van toepassing, gegevens over ervaringen of excursies geboekt via ons, bagage vereisten, upgrade informatie, loungebezoeken, stoelvoorkeuren, maaltijdvoorkeuren of -vereisten, gegevens van eventuele speciale assistentie die wordt vereist, en andere relevante informatie, zodat we je de beste reiservaring kunnen bieden.

Gegevens van je interacties met ons: Informatie over interacties of gesprekken met ons en onze medewerkers, inclusief wanneer je vragen, opmerkingen, klachten of feedback aan ons stuurt. Dit zou ook zowel een gebruikersnaam en wachtwoord kunnen zijn als je interesses, marketingvoorkeuren en antwoorden op enquêtes.

Je gebruik van onze systemen en diensten: Dit omvat het gebruik van onze website, app, winkels, callcenters en/of sociale media-pagina’s, IP-adressen en informatie die je op sociale media kunt plaatsen.

Sollicitaties: Als je bij ons solliciteert: je CV, werkgeschiedenis, onderwijsgegevens en de functie waarvoor je solliciteert.

Speciale gegevens: In bepaalde omstandigheden moeten we informatie mogelijk van je verzamelen die als gevoelig wordt beschouwd. Zoals bijvoorbeeld: 

  • Gegevens over je gezondheid. Als we weten wat je voedingsbehoeften en medische aandoeningen zijn, kunnen we ervoor zorgen dat de reis voor jou geschikt is en dat aanpassingen desnoods worden aangebracht. 
  • Gegevens over je godsdienst. Bijvoorbeeld als je je voorkeur aangeeft voor een bepaald soort maaltijd uit religieuze overweging, zoals kosher of halal.

Ons doel is om het verzamelen van gevoelige persoonsgegevens tot het minimale benodigde te beperken. Tenzij we een specifieke wettelijke reden hebben om deze informatie te gebruiken, zullen we je toestemming altijd vragen voordat we zulke gegevens verzamelen.

Als je geen persoonlijke gegevens verstrekt

Wanneer we persoonsgegevens volgens de wet moeten verzamelen, of op basis van een overeenkomst die we met je hebben, en je de vereiste gegevens niet verstrekt wanneer je erom wordt gevraagd, zijn we mogelijk niet in staat de overeenkomst die we hebben of proberen met je aan te gaan, uit te voeren (zoals bijvoorbeeld het leveren van goederen of diensten). In dit geval, moeten we mogelijk een product of dienst annuleren die je bij ons hebt, maar we zullen je op de hoogte stellen op het moment dat dit het geval is.

Hoe verzamelen we je gegevens en waarom?

Afhankelijk van je transacties met ons, kunnen we op de volgende manieren informatie verzamelen. 

Directe transacties

Je kunt ons je identiteits-, contact- en financiële gegevens verstrekken door formulieren in te vullen of per post, telefoon, e-mail of anderszins met ons te corresponderen. Dit omvat persoonsgegevens die je verstrekt wanneer je: 

  • een vakantie of andere dienst zoekt of boekt (zoals een vlucht, cruise, toegang tot de hotellounge, vervoer of speciale assistentie) via een van onze websites, alle apps die we gebruiken, winkels of ons callcenter;
  • boekingsinformatie invult op het online formulier op ons website maar de boeking niet afmaakt;
  • een brochure aanvraagt of je aanmeldt om e-mailupdates te ontvangen;
  • meedoet aan een van onze competities, promoties (bijvoorbeeld via sociale media, e-mail of onze website) enquêtes of met een marktonderzoek;
  • een account aanmaakt op onze website en vult informatie in op het online formulier;
  • informatie aan ons verstrekt over een ongeval, ziekte of incident dat heeft plaatsgevonden, of gerelateerde feedback;
  • naar een baan bij ons solliciteert via e-mail of via de website;
  • contact met ons opneemt via onze callcenters, perskantoor, sociale media, post, e-mail of instant Messenger; onze interacties met je kunnen worden vastgelegd en gemonitord met het oog op het verbeteren van onze klantenservice, kwaliteitsborging, training, beveiliging en algemene zakelijke doeleinden; of
  • deelneemt aan een van onze evenementen. 
Geautomatiseerde technologieën of transacties 

Als je interactie hebt met onze website, is het mogelijk dat we technische gegevens over je apparatuur, browse-acties en -patronen automatisch verzamelen. We verzamelen deze persoonlijke gegevens door cookies, serverlogs en andere vergelijkbare technologieën te gebruiken. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor meer informatie. 

Derden of publiek beschikbare bronnen

We kunnen persoonlijke gegevens over je ontvangen van verschillende externe partijen, zoals: 

  • luchtvaartmaatschappijen, hotelaanbieders of andere partijen waarmee wij samenwerken, als je een klacht bij hen indient;
  • leveranciers van gegevensanalyse.  

Waar gebruiken we je informatie voor?

Volgens de wetten op gegevensbescherming mogen we persoonlijke informatie alleen gebruiken als we een goede reden hebben om dit te doen, zoals:

  • om een contract te vervullen die we met je hebben afgesloten, of
  • wanneer het onze wettelijke plicht is, of
  • wanneer het in ons rechtmatig belang (of die van een derde partij) is en je interesses en fundamentele rechten niet prevaleren boven degenen die geïnteresseerd zijn, of
  • wanneer je ermee instemt.

We vertrouwen niet op toestemming als rechtsgrondslag voor het verwerken van je persoonlijke gegevens anders dan in verband met het verzenden van onze eigen of externe marketingcommunicatie naar je via e-mail of sms. Je hebt het recht om je toestemming voor marketing op elk gewenst moment in te trekken door contact met ons op te nemen.

We geven hieronder een beschrijving van alle manieren waarop we van plan zijn om je persoonlijke gegevens te gebruiken en de rechtsgronden waarop wij vertrouwen om het te mogen doen. Het kan zijn dat we je persoonlijke gegevens op basis van meer dan een rechtsgrond kunnen verwerken, afhankelijk van de specifieke doel waarvoor we je gegevens gebruiken. 

  • Om je boeking met ons te beheren. We zullen je gegevens gebruiken om je reis- of evenementdiensten aan te bieden die je aanvraagt of aanschaft. Dit houdt in het boeken van je vluchten, accommodaties/jachtcharter, het organiseren van rondleidingen, vervoer en autohuur en het verstrekken van je tickets (op basis van het uitvoeren van ons contract met je) en het bieden van alle speciale assistentie die je nodig hebt (waar je ons je toestemming ervoor geeft).
  • Om contact met je op te nemen over je boekingen en ondersteunende diensten. Wij zullen je contactgegevens gebruiken om je mededelingen te sturen die betrekking hebben tot je boeking of diensten die je hebt aangevraagd. De soorten informatie omvatten doorgaans: e-mails om vragen te beantwoorden, om kaartjes te verstrekken, om je op de hoogte te brengen van aanpassingen in reisprogramma’s of in respons tot klachten die je zou kunnen hebben. We doen deze dingen om ons overeenkomst met je te vervullen en op grond van onze legitieme zakelijke belangen om je van klantenservice te voorzien.
  • Om hulp te bieden bij online boekingen. We kunnen informatie verzamelen wanneer je deze op formulieren invult op onze websites maar je boeking niet voltooit. We doen dit om hulp te bieden in het geval je problemen ondervindt bij het gebruik van onze websites.
  • Om je deel te laten nemen in een prijstrekking of competitie of om een enquête in te vullen. We doen dit om onze overeenkomst met je uit te voeren of voor onze legitieme activiteiten waarin we bestuderen hoe klanten onze diensten gebruiken met het oog op het ontwikkelen van deze diensten en het laten groeien van onze zaken.
  • Om marketingberichten naar je toe te sturen. We zullen je gegevens gebruiken om contact met je op te nemen om je op te hoogte te houden van de laatste nieuws, aanbiedingen, evenementen, uitverkoop, brochures, promoties en competities waarvan we denken dat ze interessant of relevant voor je zijn. We doen dit alleen wanneer we je toestemming hebben om dit te doen of op grond van ons legitieme belang om je van klantenservice te voorzien. Zie het Marketing gedeelte hieronder voor meer informatie.
  • Om je klantervaring te personaliseren en onze service te verbeteren. We gebruiken je gegevens om je een meer persoonlijke service aan te bieden. Dit kan het personaliseren zijn van de berichten die we naar u toesturen gebaseerd op voorkeuren: we sturen alleen maar reclame waarvan we denken dat je het leuk zal vinden en/of dat het je vakantie-ervaring verbetert (op basis van onze legitieme belangen om je met de juiste soorten van producten en diensten te presenteren). We kunnen ook gesprekken opnemen en/of controleren om onze klantenservice te verbeteren.
  • Om veiligheid vast te stellen en om onze zakelijke belangen te beschermen. In bepaalde omstandigheden gebruiken we je gegevens om de veiligheid van onze diensten, gebouwen en mensen te waarborgen, inclusief het beschermen tegen, onderzoeken en ontmoedigen van fraude, ongeoorloofde of illegale activiteiten en het uitvoeren van systeemtests, onderhoud en ontwikkeling (op basis van onze legitieme belangen om een veilige en wettige onderneming te exploiteren of waar we een wettelijke verplichting hebben om dit te doen).
  • Om je sollicitaties te verwerken. We zullen je gegevens gebruiken bij het verwerken van sollicitaties die je bij ons indient, hetzij rechtstreeks, hetzij via een agent of een recruiter (speculatief of als reactie op een advertentie) (op basis van onze legitieme belang om nieuwe personeelsleden of aannemers te recruiten).
  • Om onze websites en app te optimaliseren. Als je onze websites of apps gebruikt, zullen we je gegevens gebruiken om ervoor te zorgen dat de inhoud van onze websites op een effectieve manier voor jou en je apparaat worden gepresenteerd; om je toegang te bieden tot onze website en app op een doeltreffende, gemakkelijke en optimale manier, en om je relevante inhoud aan te bieden door gebruik van website analyse en onderzoek; in bepaalde omstandigheden combineren we dat met andere gegevens die we over je hebben (op basis van onze legitieme belangen om onze website gebruikers een doeltreffende en gemakkelijke website aan te bieden).
  • Om data-analyse te gebruiken om onze website, producten/diensten, marketing, klantenrelaties en ervaringen te verbeteren. Dit is noodzakelijk om onze legitieme belangen (om de soorten klanten voor onze producten en diensten te definiëren, om onze website actueel en relevant te houden, om onze onderneming te ontwikkelen en om onze marketingstrategie te ondersteunen).
  • Om onderzoek te doen. We gebruiken je gegevens om geaggregeerd en geanonimiseerd onderzoek uit te voeren over algemene betrokkenheid bij onze diensten en systemen, of als je ervoor kiest om deel te nemen aan klantenonderzoeken, consumentengroepen en onderzoek (op basis van onze legitieme belangen om onze producten, diensten en klantenservice te verbeteren).
  • Om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. In bepaalde omstandigheden, zullen wij je gegevens moeten gebruiken om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, bijvoorbeeld om te voldoen aan gerechtelijke bevelen of dwangbevelen (op basis van onze legitieme belangen om aan een wettelijke verplichting te voldoen).

Hoe zit het met onze marketingpraktijken? 

Wanneer we contact met je opnemen 

Een van de andere redenen waarom we je gegevens soms verzamelen is om een beeld te vormen van wat we denken dat je wilt of nodig hebt, of wat je misschien interessant vindt. Met deze informatie bepalen we welke producten, diensten en aanbiedingen relevant voor je kunnen zijn en in welke marketing je mogelijk geïnteresseerd bent. 

We houden je op de hoogte van onze nieuwste aanbiedingen, partnerschappen, uitverkoop, promoties, wedstrijden (of die van onze partners zoals andere leden van de Travelopia-groep) waarvan wij denken dat ze interessant/relevant voor je zijn. 

We nemen alleen op deze manier contact met je op als: 

  • je hebt aangemeld om marketingcommunicatie van ons of een van de andere Travelopia-bedrijven te ontvangen en je hebt ons later niet verteld dat je niet van ons wilt horen; of
  • je hebt een boeking bij ons gemaakt en je hebt ons niet verteld dat je niet van ons wilt horen. 
En als ik geen marketing wil ontvangen? 

We willen onze marketing nooit aan iemand sturen die geen interesse heeft om het materiaal te ontvangen. Als je besloten hebt dat je niet meer van ons wenst te horen, kun je afmelden van onze marketing door het vakje aan te vinken in het ‘afmelden’ link in al onze e-mails, of door contact met ons op te nemen

Derden en marketing 

We geven je gegevens niet aan derden door voor marketing doeleinden tenzij je ermee instemt dat we dit doen. We zullen je specifieke toestemming vragen voordat we je persoonsgegevens met een onderneming buiten de Travelopia groep deelt voor marketing doeleinden.

Soms kunnen we gebruikmaken van externe serviceproviders om een bericht namens ons naar je toe te sturen. We gebruiken derden, Apex en Hubspot, om onze brochures en maandelijkse nieuwsbrieven respectievelijk aan te leveren. Deze firma’s hebben echter geen bevoegdheid om marketing voor hun eigen doeleinden naar je toe te sturen. 

Het marketing materiaal die we naar je toesturen kan van tijd tot tijd informatie omvatten over geselecteerde zakenpartners waarvan hun aangeboden diensten nauw verbonden zijn aan ons eigen product.  

Wanneer delen we je persoonsgegevens? 

Om je van diensten te kunnen voorzien, op de wettige voorwaarden hierboven omschreven, kunnen we jouw persoonsgegevens met derden delen zoals: 

  • Externe leveranciers waar we mee samenwerken om je boeking en onze andere diensten aan je te leveren. We kunnen je gegevens met derden delen zoals reis- en boekingsagenten, luchtvaartmaatschappijen, hotels, touroperators, vervoersbedrijven, leveranciers van excursies, luchthavenautoriteiten, verzekeringsmaatschappijen, autoverhuurbedrijven, afhandelingsagentschappen en cruise bedrijven.
  • Andere leveranciers waar we mee werken in verband met onze zaken. We kunnen je gegevens met externe leveranciers delen die we gebruiken om diensten te leveren in verband met activiteiten die we aan je bieden. Deze kunnen omvatten: marketingbureaus en/of bedrijven die onze marketing campagnes uitvoeren, IT-ontwikkelaars, dienstverleners en hostingproviders, derden die promoties en wedstrijden beheren, externe softwarebedrijven, afhandelingsagenten, leveranciers van website-gegevensanalyse, medische dienstverleners en creditcard-doorlichtingsbedrijven.
  • Luchthavens, immigratie-/grenscontrole en/of andere overheidsinstanties. Soms moeten we ‘Advance Passenger Information’ (passagiersgegevens vooraf) over jou verstrekken aan grens- of immigratieautoriteiten van het land van je reisbestemming. Dit is meestal de basisinformatie in je paspoort, maar de wetgeving van bepaalde landen kan aanvullende informatie vereisen. We zullen deze informatie verstrekken wanneer we hiertoe verplicht zijn.
  • Derden/andere Travelopia-bedrijven voor marketing. We delen je gegevens met derden voor wie je toestemming aan ons geeft om je gegevens voor marketing doeleinden te delen.
  • Kredietreferenties en bureaus voor fraudepreventie.
  • Rechtbanken of adviseurs. Mogelijk moeten we je gegevens met andere derden delen (zoals juridische instanties, accountants of andere adviseurs, regelgevende instanties, rechtbanken en overheidsinstanties) om ons in staat te stellen onze wettelijke rechten te handhaven, of om de rechten, eigendom of veiligheid van ons personeel te beschermen, of wanneer een dergelijke bekendmaking wettelijk toegestaan of vereist is.
  • Derden aan wie we kunnen kiezen om delen van ons bedrijf of onze activa te verkopen, over te dragen, of samen te voegen. Als alternatief kunnen we andere bedrijven proberen te verwerven of met hen fuseren. Als er een verandering aan ons bedrijf plaatsvindt, dan kunnen de nieuwe eigenaren jouw persoonsgegevens op dezelfde manier gebruiken als in deze privacyverklaring staat vermeld. 

We eisen van alle derden dat ze de veiligheid van je persoonlijke gegevens respecteren en deze in overeenstemming met de wet behandelen. We staan niet toe dat onze externe dienstleveranciers je persoonlijke gegevens voor hun eigen doeleinden gebruiken en we staan hun alleen toe je persoonlijke gegevens te verwerken voor specifieke doeleinden en in overeenstemming met onze instructies. 

Wanneer verzenden we je gegevens buiten de EER? 

We zullen je gegevens buiten de Europese Economische Ruimte (EER) verzenden alleen om:

  • je instructies te volgen;
  • te voldoen aan een wettelijke plicht;
  • om met leveranciers en derden samen te werken die we bij het leveren van onze diensten gebruiken. 

Enkele derden waar we mee samenwerken zijn buiten de EER gevestigd, zodat hun verwerking van je persoonlijke gegevens een overdracht van gegevens naar buiten de EER met zich meebrengt. Als we gegevens overdragen aan partijen buiten de EER, zullen we ervoor zorgen dat deze gegevens een vergelijkbare mate van bescherming krijgen. 

Je persoonsgegevensrechten

Wat zijn je rechten? 

We willen dat je je gerustgesteld voelt dat je controle hebt over je persoonlijke gegevens. Met dit in gedachten leggen we hieronder je rechten uit met betrekking tot je persoonlijke gegevens die we bewaren. 

  • Het recht om geïnformeerd te worden over hoe wij je persoonlijke gegevens zullen gebruiken. Dit is uiteengezet in dit Privacybeleid en we doen ons best om je zoveel mogelijk informatie te verstrekken op het moment dat je je gegevens aan ons doorgeeft.
  • Het recht om ons te vragen om de informatie die volgens jou onjuist is te corrigeren.
  • Het recht om ons te vragen om je informatie niet voor marketingdoeleinden te gebruiken.
  • Het recht om een kopie te ontvangen van je persoonlijke gegevens die we bewaren of om ons te vragen deze aan een andere serviceprovider over te dragen.
  • In bepaalde omstandigheden, het recht om ons te vragen om te stoppen met het gebruiken van je gegevens.
  • In bepaalde omstandigheden, het recht om ons te vragen om de verwerking van je gegevens te beperken of ermee te stoppen of om ze uit onze bestanden te verwijderen.
  • Het recht om de toestemming die je ons hebt verleend om je persoonlijke gegevens te gebruiken in te trekken. 
Hoe kun je je rechten uitoefenen? 

Je kunt deze rechten uitoefenen door contact met ons op te nemen, of door de relevante vakjes aan te vinken op formulieren waarmee we je gegevens verzamelen en ons daardoor te laten weten dat je niet aan marketing wilt deelnemen.

Je kunt je ook afmelden van marketing-mailinglijsten waar je gegevens op staan door onderaan onze e-mails op de ‘Afmelden’ link te klikken.

We zullen aan je verzoeken voldoen, tenzij we een wettige reden hebben om dit niet te doen. Mogelijk moet je aanvullende gegevens verstrekken om je identiteit te bevestigen zodat je verzoek verwerkt kan worden. 

Veiligheid van gegevens

We hebben passende veiligheidsmaatregelen genomen om te voorkomen dat je persoonlijke gegevens per ongeluk verloren gaan, gebruikt of ingezien worden op een niet toegestane manier, of worden veranderd of bekendgemaakt. Bovendien beperken we de toegang tot je persoonlijke gegevens tot die werknemers, agenten, opdrachtnemers en overige derden die een zakelijke behoefte hebben aan deze informatie. Zij zullen je persoonlijke gegevens uitsluitend op instructie van ons verwerken en zijn onderworpen aan een geheimhoudingsplicht.

We hebben procedures ingesteld voor het omgaan met vermoede inbreuken op persoonlijke gegevens en zullen jou en elke toepasselijke regelgevende instantie op de hoogte stellen van een schending als dit wettelijk verplicht is.  

Hoe lang bewaren we je gegevens? 

We bewaren je persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is om aan het doel waarvoor we ze hebben verzameld, te voldoen, ook met het oog op het voldoen aan wettelijke vereisten voor boekhouding- en rapportage.

We hanteren een beleid voor gegevensbewaring en zoeken naar manieren om de hoeveelheid gegevens die we hebben en de tijdsduur dat we deze gegevens bewaren te verminderen.

Volgens de wet moeten we basisgegevens van boekingen en over onze klanten gedurende zes jaar bijhouden voor juridische claims en belastingdoeleinden. 

In bepaalde omstandigheden kunnen we je persoonlijke gegevens anoniem maken (zodat deze niet langer aan jou kunnen worden gekoppeld) voor onderzoeks- of statistische doeleinden, in welk geval we deze informatie onbeperkt kunnen gebruiken zonder verdere kennisgeving aan je.  

Hoe je contact met ons op kunt nemen

We hebben een ‘Data Protection Officer’ (DPO) aangesteld die verantwoordelijk is voor het toezicht op vragen met betrekking tot deze Privacybeleid. Heb je vragen hierover, inclusief verzoeken om je wettelijke rechten uit te oefenen, neem dan contact op met de DPO via onderstaand adres. 

Data Protection Officer
Mariner International Travel (UK) Limited
DST House
St Marks Hill
Surbiton, Surrey
KT6 4BH
Verenigd Koninkrijk 

Als je je zorgen maakt, neem in de eerste instantie contact met ons op. Als wij niet in staat zijn je vragen naar tevredenheid te beantwoorden, heb je het recht om een klacht in te dienen bij de Information Commisioner’s Office (ICO), de Britse toezichthoudende autoriteit voor gegevensbeschermingskwesties (www.ico.org.uk) of de relevante autoriteit voor gegevensbescherming waar je woont. 

Andere informatie over privacy 

Wijziging van doelstelling

We zullen je persoonlijke gegevens alleen gebruiken voor de doeleinden waarvoor we deze hebben verzameld, tenzij we redelijkerwijs vinden dat we deze om een andere reden moeten gebruiken en dat de reden verenigbaar is met het oorspronkelijke doel. 

Als we je persoonlijke gegevens voor een niet-gerelateerd doel moeten gebruiken, zullen we je hiervan op de hoogte stellen en zullen we de juridische basis toelichten die ons daartoe in staat stelt. 

Houd er rekening mee dat we je persoonlijke gegevens kunnen verwerken zonder je medeweten of toestemming, in overeenstemming met de bovenstaande regels, waar dit wettelijk vereist of toegestaan is. 

Website links naar derden 

Deze website kan links omvatten naar websites, plug-ins en applicaties van derden. Door op deze links te klikken of door verbindingen te activeren kun je derden toelaten om gegevens over jou te verzamelen of delen. Wij hebben geen controle over deze websites van derden en we zijn niet verantwoordelijk voor hun privacy-verklaringen. Wanneer je onze website verlaat raden we je aan om de privacyverklaring te lezen van elke website die je bezoekt.  

Wijzigingen in dit privacybeleid en jouw plicht om ons op de hoogte te brengen van wijzigingen 

We zorgen ervoor dat ons Privacybeleid actueel blijft. Deze versie is voor het laatst op 10 mei 2018 bijgewerkt.

Het is belangrijk dat de persoonlijke gegevens die we over jou hebben correct en actueel zijn. Houd ons op de hoogte als je persoonlijke gegevens veranderen tijdens je relatie met ons. 

Cookies 

Je kunt je browser instellen om alle of sommige browsercookies te weigeren, of om je te waarschuwen wanneer websites cookies plaatsen of openen. Als je cookies uitschakelt of weigert, houd er dan rekening mee dat sommige delen van deze website ontoegankelijk kunnen worden of niet goed kunnen functioneren. Meer informatie over de cookies die we gebruiken vind je in ons Cookiebeleid.

Kies Sunsail

25
bases wereldwijd
14
flottielje-routes
48
jachttypen
40 j.
vakanties creëren
4 uur
service-garantie