Sunsail guarantee

4-uur servicebelofte

Onze 4-uur servicebelofte

We onderhouden onze vloot volgens de hoogste normen om te verzekeren dat je ongestoord van je tijd op het water kunt genieten. Je kunt rekenen op onze 4-uur servicebelofte als je onverhoopt toch pech krijgt, averij oploopt of technische problemen krijgt. De 4-uur servicebelofte betekent dat je binnen vier uur na je melding aan de dichtstbijzijnde basis terug aan het zeilen bent. Als dit niet zo is, bieden we je een tegoed aan voor een van onze producten op basis van de dagvlucht, exclusief chartertarief.

Onze 4-uur servicebelofte dekt alle apparatuur die noodzakelijk is om te kunnen varen, waaronder:

  • Motor
  • Transmissie
  • Ankerlier
  • Zeilen
  • Staand en lopend want
  • Accu en alternator

Onderdelen die niet absoluut noodzakelijk zijn voor het gebruik van je jacht vallen niet onder de 4-uur servicegarantie. Dit zijn bijvoorbeeld:

  • Mobiele telefoons
  • VHF-navigatie
  • Koeling
  • Klimaatregeling
  • Cd-speler
  • Mariene toiletten
  • Waterpomp
  • Dinghy en buitenboordmotor
  • Diepte- en snelheidsmeters

Let op! Als je van plan bent om buiten ons afgebakend vaargebied te gaan zeilen, moet je een afstandsverklaring ondertekenen. De 4-uur servicebelofte geldt niet buiten ons afgebakende vaargebied. Ook vallen pech of averij buiten de reguliere vaartijden van 08.00 tot 17.00 uur of problemen ten gevolge van nalatigheid van de gebruiker, slechte weersomstandigheden of overmacht niet onder de dekking.

We willen ervoor zorgen dat je een leuke, geslaagde zeilvakantie hebt waar je nog jaren met plezier aan terugdenkt. Bel ons gerust als er tijdens je zeilvakantie problemen zijn, we lossen ze graag voor je op.