Veelgestelde vragen over het coronavirus

Sunsail staat je terzijde

Update: 10 augustus 2020

Klik hier voor een overzicht van openingsdata van onze bestemmingen.

We begrijpen dat je veel vragen hebt over COVID-19 (coronavirus) en welke maatregelen we nemen. Hieronder vind je een lijst van veel gestelde vragen, die mogelijk ook antwoord geven op jouw vraag.


Wat doet Sunsail om de verspreiding van het coronavirus te vertragen?

Sunsail hanteert nieuwe reinigings- en veiligheidsmaatregelen op al onze bestemmingen wereldwijd, om het welzijn van onze gasten en personeel te garanderen.


Kan ik jullie bellen om mijn vakantie te wijzigen?

Bij Sunsail boek je met vertrouwen. Klik hier voor ons flexibel boekingsbeleid in het kader van COVID-19.


Welke wijzigingsrechten heb ik wanneer ik het volledig bedrag nog niet heb betaald?

Indien je vakantie is opgeschort of verschoven als gevolg van het coronavirus en je dient nog een restbetaling te verrichten, dan kun je dat bedrag online voldoen of telefonisch onder 010 411 54 54.

Indien je je restbetaling niet tijdig voldoet, handel je in strijd met onze algemene boekingsvoorwaarden. In dat geval hebben we het recht je vakantie te annuleren en kunnen kosten in rekening worden gebracht. Betaal je restbedrag dus zo snel mogelijk.


Kan ik een nieuwe zeilvakantie boeken voor een datum in de toekomst?

Heel graag! Indien je een nieuwe zeilvakantie wilt boeken voor verderop in 2020 of in 2021, dan helpen wij je graag. Bij Sunsail boek je met vertrouwen. Wat de toekomst ook brengt, wij staan je met raad en daad terzijde.

 
Facebook
Instagram
Twitter
YouTube  
 
 

Kies Sunsail

20+
Prachtige bestemmingen
14
Flottielje-
routes
48
Jacht-
modellen
44
Jaar ervaring
4-
Uursgarantie