Veelgestelde vragen over het coronavirus

Sunsail staat je terzijde

Update: 20 mei 2020

Momenteel ontvangen we meer telefoontjes dan gebruikelijk. Daarom kan het lastig zijn om op dit moment iemand aan de lijn te krijgen.

We werken hard om iedereen die betroffen is door de situatie rondom COVID-19 zo snel mogelijk te contacteren. Hierbij ligt de prioriteit bij klanten die voor 15 juni 2020 vertrekken. We danken je hartelijk voor je geduld

We begrijpen dat je veel vragen hebt over COVID-19 (coronavirus) en welke maatregelen we nemen. Hieronder vind je een lijst van veel gestelde vragen, die mogelijk ook antwoord geven op jouw vraag. Nogmaals, we doen ons uiterste best zo snel mogelijk contact met je op te nemen.



Wat doet Sunsail om de verspreiding van het coronavirus te vertragen?

We hebben besloten om alle zeilvakanties / vaarvakanties met vertrekdatum tot en met 15 juni 2020 op te schorten. Dit is een moeilijke beslissing geweest, maar we zien het ook als de juiste beslissing, om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen.

Klanten die vertrekken tot en met 15 juni, en hun vakantie volledig hebben betaald, ontvangen een tegoedbon ter waarde van de oorspronkelijk geboekte vakantie. We doen ons uiterste best om deze tegoedbon binnen de komende 10 dagen te verzenden, aan hetzelfde e-mailadres waarmee ook de boeking is geplaatst.

We behandelen vakanties per week. Indien je vertrekdatum buiten bovenstaande periode ligt, willen we je vriendelijk verzoeken nu nog even geduld te hebben, zodat we die klanten die nu acute ondersteuning nodig hebben zo goed mogelijk kunnen helpen.


Is het mogelijk dat dit beleid op korte termijn verandert?

We volgen de actuele ontwikkelingen op de voet en besluiten per week of de coulanceperiode verlengd dient te worden.


Wordt mijn vakantie geannuleerd wanneer ik het volledig bedrag nog niet heb betaald?

Indien je vakantie is opgeschort als gevolg van het coronavirus en je dient nog een restbetaling te verrichten, dan kun je dat bedrag online voldoen of telefonisch onder 010 411 54 54.

Indien je je restbetaling niet tijdig voldoet, handel je in strijd met onze algemene voorwaarden. In dat geval hebben we het recht je vakantie te annuleren en kunnen kosten in rekening worden gebracht. Betaal je restbedrag dus zo snel mogelijk.


Ik heb de komende weken een zeilvakantie gepland staan? Wat gaat er gebeuren?

Indien je zeilvakantie de komende weken plaatsvindt, nemen we contact met je op. Momenteel ontvangen we meer telefoontjes dan gebruikelijk. Wees gerust dat we alle klanten contacteren.


Kan ik jullie bellen om mijn vakantie te wijzigen?

Ja, indien je vertrekt binnen nu en de komende weken. Wij nemen echter sowieso contact op met die klanten die binnen nu en 30 juni een zeilvakantie gepland hebben staan, op chronologische volgorde. Bovendien loopt dit proces reeds op volle toeren, dus wees gerust dat je over niet al te lange tijd bericht van ons ontvangt.

Indien je reeds nieuwe reisdata in gedachten hebt, neem dan gerust zelf even contact met ons op via 010 411 54 54.


Mijn zeilvakantie staat gepland na 15 juni. Wat nu?

Indien je zeilvakantie na 30 juni plaatsvindt, dan gelden onze algemene voorwaarden. Indien deze regeling wijzigt, krijg je hiervan bericht.


Kan ik een nieuwe zeilvakantie boeken voor een datum in de toekomst?

Heel graag! Indien je een nieuwe zeilvakantie wilt boeken voor verderop in 2020, of in 2021, dan helpen wij je graag. Bij Sunsail boek je met vertrouwen. Wat de toekomst ook brengt, wij staan je met raad en daad terzijde.

 
Facebook
Instagram
Twitter
YouTube  
 
 

Kies Sunsail

20+
Prachtige bestemmingen
14
Flottielje-
routes
48
Jacht-
modellen
44
Jaar ervaring
4-
Uursgarantie